bara lukten gör mig svag

GodMorgon !
Jag kom nyss på att det är liksom inte långt kvar tills vi åker till Kanarieöarna ! Den 13 december kommer vara här fortare än jag tror. och nu har jar kollat vart på ön Playa Taurito ligger, det är typ längst ner nästan, vid puerto rico : ) . Ser ganska öde ut, men det blir nog bra när man kommer ner. !

Jag tänkte att jag skulle ta mig en simtur idag, men försov mig och stängde av alarmet i sömnen så det får bli imon ist. Idag blir det en promenad, ska trosta det tråkiga vädret !

Längtar verkligen efter att få flyga ! :)

Men innan dess är det kalas för mammsen , och jag ska köpa en extra present, men vet inte vad riktigt :).

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0