ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag att blomma

Ibland kan man verkligen undra hur vissa personer tänker! Undrar om de tänker överhuvudtaget?!
Jaja, ska väl inte lägga ner så mycket tid och energi på personer som inte finns med i ens liv längre?! Eller vad tycker ni? Tyckte att meningen "Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag att blomma", passar in bra på mig just nu! Deras skitsnack får/kan inte sänka mig!

Nog om det! :P Livet rullar på som vanligt! Har fullt upp varje dag känns det som!
Nästa helg ska bli den bästa på väldig länge! :) Då drar jag och Ida till Emma och Vicky i Skövde! Och då ska vi ut och svänga våra lurviga på dansgolvet :D Ska bli så skönt att bara släppa loss och slippa tänka på allt som händer här hemma ;)
Punkt och slut på de! :P
PUSS på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0