trögstartad....

det kan man säga att jag är :P MÅSTE börja med examinationsuppgiften idag! Varför blir det alltid på samma sätt varje gång? varför ska jag alltid vara så trögstartad? Måste bli en ändring på detta :P Nog om de!
Annars händer det inte så mycket, ganska lungt :) Längtar otroligt mycket till den 26 januari! För då bär det av till skövde! Ska bli så jäkla skönt att komma bort ett tag : ) bort från alla måsten och krav!
Hoppas bara att jag får pengar innan dess :P skickade in studieförsäkran idag så jag hoppas på att pengarna sitter inne på kontot i början av nästa vecka!
Denna vecka blir det bara att åka en dag upp till karlstad. Så underbart skönt faktiskt! ;) Men snart drar skolan igång på riktigt igen, så fort den nya kursen har startat så blir det minst 3 dagar att åka!
Längtar verkligen tills man har en lägenhet där uppe så man slipper gå upp så himla tidigt nästan varje dag :P
Hoppas det kommer någon bra lägenhet som blir min snart!
Får nog gå in på KBAB nu och kika om det har kommit in några nya lägenheter som man kan lägga anmälan på :)
Vi hörs en annan dag!
PUSS på't



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0